Wij zoeken regelmatig nieuwe informatie bij elkaar. Op bizztrends.nl over marketing kan iedereen zijn inzichten, meningen, overtuigingen en ervaringen delen. Dit helpt marketeers te groeien en op de hoogte te blijven van het vakgebied. CCO’s, CMO’s en marketingmanagers hebben hulp nodig van andere marketeers. Wil je hen helpen en tegelijkertijd thuis zijn in een van de vele marketingspecialisaties? Helpt het hebben van een breder perspectief dat niet beperkt is tot je eigen bubbel je om jezelf in de schoenen van ondernemers, professionals en marketingmanagers te verplaatsen?
Bizztrends.nl deelt en verspreidt relevante informatie en trends over zakelijke onderwerpen! Meehelpen? Meld je aan. Adverteren op dit platform kan ook.
Marketing is een uiterst ingewikkeld en vaak verkeerd begrepen proces. Het vereist het gebruik van verschillende wetenschappelijke gebieden zoals communicatiewetenschap, sociologie, economie, psychologie en wiskunde. Hierdoor zijn veel geweldige marketeers zowel creatief als exact, alfa- en bètadenkers en doeners.
Marketingprofessionals in unieke posities binnen hun organisatie kunnen bijdragen aan belangrijke doelen op het gebied van diversiteit, duurzaamheid, innovatie, rechtvaardigheid, welzijn en welvaart.
De verantwoordelijkheid om ethisch en integer te handelen komt met een grondig begrip van marketingprincipes. Beide perspectieven worden besproken in de professionele wereld, waarbij de redactie een bijdrage wil leveren aan de discussie. Dit is tussen het bouwen van een betere wereld die duurzaam en inclusief is, versus het bouwen van een die ethisch en authentiek is.